وبلاگ شخصی عرفان نادریان

کارشناس ارشد موسیقی، آهنگساز و مدرس پیانو

وبلاگ شخصی عرفان نادریان

کارشناس ارشد موسیقی، آهنگساز و مدرس پیانو

وبلاگ شخصی عرفان نادریان

عرفان نادریان
💢 فارغ‌التحصیل فوق لیسانس موسیقی با گرایش آهنگسازی از دانشگاه هنر تهران
💢 آهنگساز، پیانیست و مدرس پیانو
💢 دارای مدرک مربیگری موسیقی از کنسرواتوار MUK اتریش
💢 با سابقه‌ی تدریس در دانشگاه و آموزشگاه‌های موسیقی از سال 1386

بایگانی

در این مطلب سعی میکنم سؤالات متداول درباره‌ی کلاس‌های پیانو را پاسخ دهم.

کلاس‌های آموزشی پیانو برای سنین 6 تا 60 سال قابل برگزاری است. همچنین هنرجویان با هر سطح از توانایی از کاملا مبتدی تا پیشرفته میتوانند اقدام به ثبت نام کنند. دوره‌ی اول آموزش شامل دوره‌ی نت خوانی و انگشت گذاری می‌شود که بین 4 تا 6 جلسه زمان می‌برد. درصورتی که هنرجو هنوز اقدام به خرید پیانو نکرده باشد میتواند 4 جلسه‌ی ابتدایی را بدون ساز به فراگیری خط و زبان موسیقی یا همان نت خوانی بپردازد. پس آموزش نت خوانی و انگشت گذاری، هنرجو اولین آهنگ خود را فرامیگیرد و به مرور آهنگ ها و تمرینات کامل تر و پیشرفته تر می‌شود به طوری که هنرجو بعد از یک سال دست‌کم بین 20 تا 30 آهنگ یاد میگیرد و به مرور آموزش قطعات کلاسیک آغاز میشود. در کنار آموزش پیانو، تدریس سلفژ و تئوری موسیقی نیز شروع می‌گردد. هنرجویی که دست‌کم 4 قطعه‌ی کلاسیک را فراگرفته باشد، یک پیانیست عمومی نامیده می‌شود. به شرط آن که سلفژ و تئوری موسیقی را تا حد لازم فراگرفته باشد. پس از آن هنرجو باید آموزش های حرفه ای را جهت تبدیل شدن به یکپیانیست تخصصی کسب کند. 

در کنار آموزش های ذکر شده، کنسرت های هنرجویی به طور مرتب برگزار می‌شود تا هنرجویان توانایی اجرای صحنه‌ای و نواختن در مقابل جمع را تمرین کنند و به مرور اعتماد به نفس لازم برای اجرا را کسب نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لمس شکل زیر با من تماس بگیرید.


تماس تلفنی⬅️ ☎️ ➡️تماس تلفنی

نظرات  (۱)

سپاس از شما❤️❤️💐
پاسخ:
❤️❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی